svampbob

 
 

lite bilder från adams "kalas." tjusig tårta va ?
:)
1 Sofia och Liam:

skriven

Vi älskar tårtan!! Kram på er!

2 mija:

skriven

WTF??!??! jag älskar också svampbob :) vem ha gjort tårtan??gryyym !!

3 Lena:

skriven

Jag visade tårtan åt Joakim som undrade vem som fyllde åt. "Evves Adam" svarade jag och fick en häpen kommentar från Joakim: "Va! Har Evve barn???"...

;-)

4 Nadja:

skriven

jätte frän tårta.. maria visade den igår på mobilen. Vad du är duktig och seriös, öppna bageri ;)

5 ia:

skriven

Grattis i efterskott Svamp-Adam!!

6 bibi:

skriven

adam tackar för gratulationerna :) mia, det är jag och sara som har bakat tårtan, mest sara ;)

7 mia:

skriven

alltså sara isaksson ? ruuuskigt grym tårta i must say :) ni brudar ni kommer väl ihåg 28 december, jag tar gärna också en svamp-bob tårta ;)

Kommentera här: