ojsan.

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har

(x) En plattång
(x) En locktång
(x) En mascara över 100 kr
( ) En fondation över 200 kr
(x) En ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Ett Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

antal: 10

Du

( ) Använder locktång/plattång/volumaster varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag.
(x) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

antal: 3

Du har

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

antal: 6


Totalt: 19

0-10 den naturliga tjejen
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 kanariefågel i nordisk miljö
20-25 Fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast
1 Anonym:

skriven

J

2 moster Ulla:

skriven

Bara 5 poäng lyckas jag skrapa hem och då räknar jag ändå kallt med att mascaran jag fick av Polle förra julen kostade mer än 100 kr. Med andra ord är jag naturlig på gränsen till granskogsbevuxen. Men jag tränar på gym och äger en ögonfransböjare (som jag iochförsig inte kan använda), så lite hopp om mig finns det ändå.

3 Lena:

skriven

Klart naturlig jag med. Men det var väl å andra sidan inte så oväntat? ;-)

4 mamma:

skriven

100% naturlig är jag,vad annars?

5 Marlene:

skriven

Är lika naturlig som snön där ute! 8p lyckades jag skrapa ihop :P

6 Rebecka:

skriven

Jag fick 21 poäng och blev därav en fryst jordgubbe :)

Kommentera här: