sena sommarbilder.

hejsan svejsan !
passar på att slänga upp några bilder, är ju inte så ofta man har tillfälle med det när man inte har dator själv. men här kommer det ! på lördag åker vi på hundträff i umeå, så det kommer säkert att komma mer bilder inom en snar framtid !


56209-110
Snorig Ivar

56209-109
Godistårta, gjord av ungarna !

56209-108
Dill + persilja. mums !

56209-107
Min fina blomstång på balkongen !

56209-106
Sassa tycker att nya spegeln är lite läskig...

56209-105
Flintis-Maria ( som nu håller på att få tillbaka håret) :)

56209-104
Min dalia. som dog iår oxå. suck.

56209-103
Fina färger.

56209-102
Favvoblomman. Står ännu kvar !
1 moder:

skriven

vad fina bilder du har satt in!

2 M. Björnfot:

skriven

Jag var här och nyfiknade. Nu när jag har gjort det så ska jag ta mig till sängen och läsa lite (bok alltså). God natt!

3 Jag ;):

skriven

O vi som skulle bo i våran geer, pippigul tror jag vi hade bestämt oss för ?:P haha.
hoppas du ha de bra :D

4 Lina:

skriven

fan va du hade blomster då :p sjælv håller det med 2 bambuvæxter :p dom øverlever hurricane Lina iaf :) Saknar dig gumman, snart ses vi ;)

5 pums:

skriven

haha, angående den där geeren, det kommer !! och lina, det kan jag säga dig att bilderna är tagna samma dag jag köpte blommorna och någon vecka efter dog alla. kul.

6 Anna P:

skriven

Hej. Jag såg din fina blomstång och vill verkligen ha en likadan. Var köper man sån??? Tacksam för svar! /anna

Kommentera här: