Hej & Hå !

Det var ett tag sen jag uppdaterade, IGEN ! Har haft fullt upp med mitt "eget-startande", har beställt registreringsblanketter idag, yippie ! Var i korpis igår på den mest meningslösa utbildningen jag någonsin varit på / hört om ! Fick måla med målarfärg 3 ggr & ha avslappningsövningar. Hmpf ! Behövdes inte, jag höll redan på att somna ! Har hittat mitt namn nu oxå, men det är classified ännu :)

Måste ju skriva ned att Ludde har fått prozac :) Ja, Ludwig, Brorsans & Marias tax. Veterinären trodde att han var deprimerad, har aldrig hört på maken men fungerar det så fungerar det !

Nej, nu måste jag springa hem och skriva mer på mitt arbete, har bara tillfällig datatillgång vill jag bara säga till alla som skriker och klagar på långsam uppdatering av blogg (pekar på moster Lena) men ska skaffa internet hem oxå inom en snar framtid.

Hej & Hå !
1 Lena:

skriven

Moi??? Fattar ingenting, jag brukar väl aldrig klaga? (Korsade fingrar!)

2 moster yster:

skriven

Skriv MEEER
och OFTTTARE!!

3 Lena:

skriven

HUNDHUSET är mitt första förslag.
Ska fundera vidare...

4 ia:

skriven

kul med hunddagis.jag har suttit och funderat ut något bra namn men läste nu att du redan kommit på ett.hoppas att allt är bra med er. take care..

5 Mona:

skriven

Men hallå...så skoj å läsa..om det med hundar..hade samma ide för många år sedan...men som sagt..då kom annat emellan....å så trodde jag inte det skulle gå här i norr...det är lite skillnad på folk å folk ju....menar...ja..du vet nog hur jag menar...
Önskar dig all lycka till...å jag ska anlita dig när jag tar semester..har en ny valp på g som kommer till oss i början på maj.....tror säkert du blir en bra "hundis.föreståndare"

Mona

6 moster yster:

skriven

vadå, har du bestämt ett namn redan? Vad blir det då?

7 moster yster:

skriven

Hördu, Pumsen! Nu får du lov att uppdatera oss.
Här skriver vi om våra trista, patetiska små liv medan du som säkert har mest spännande att berätta bara tiger :-)

8 Lena:

skriven

Hear, hear! Äntligen ett sanningens ord, håller med om allt Ulla säger!

9 mona:

skriven

Hallå tjejen,,,,

Vad läser jag......oj...men nä...Ulla, du får nog tala för dig själv tror jag *ler*......

Fått fart på företagandet än, eller? Läste en intressant artikel om just hunddagis å sådant..därför jag kom att tänka på dig.....

Mona - mitt i ett spännande liv...

10 systeryster:

skriven

Evve skulle aldrig ha tid att läsa en artikel om hunddagis för hon lever ett spännande liv :-)

Kommentera här: